تیم ملی ایتالیا آرشیو خبر ها
پرچمداری بیانکونری‌ ها در جام‌ جهانی 2018 روسیه

پرچمداری بیانکونری‌ ها در جام‌ جهانی 2018 روسیه

 

غیبت ناباورانه تیم ملی ایتالیا هرگز باعث نخواهد شد تا تمام ستارگان حاضر در رقابت‌های سری آ ایتالیا، فرصت حضور در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی در جهان را از دست دهند؛ بازیکنانی که در میان آنها ستارگان سیاه و سفیدپوش یوونتوس بیش از بقیه می‌درخشند.

 

جانلوکا دی‌مارتزیو در مطلبی که وب‌سایت شخصی‌اش منتشر کرده است با اشاره به حضور 58 بازیکن غیر ایتالیایی شاغل در باشگاه‌های ایتالیایی در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه، لیستی از یازده بازیکن با کیفیت از این جمع را به عنوان لیست منتخب سری آ در جام‌جهانی منتشر کرده است که در میان آنها نام 5 بازیکن تیم یوونتوس نیز به چشم می‌خورد.

 

فهرست منتخب دی‌مارتزیو به شرح زیر است:

 

آلیسون بکر (رم ― برزیل)

 

کالیدو کولیبالی (ناپولی ― سنگال)

 

مهدی بن‌عطیه (یوونتوس ― مراکش)

 

ماریو روی (ناپولی ― پرتغال)

 

الکساندر کولاروف (رم ― صربستان)

 

بلیز ماتوئیدی (یوونتوس ― فرانسه)

 

داگلاس کاستا (یوونتوس ― برزیل)

 

سرگئی میلینکوویچ ساویچ (لاتزیو ― صربستان)

 

پائولو دیبالا (یوونتوس ― آرژانتین)

 

دریس مرتنز (ناپولی ― بلژیک)

 

گونزالو هیگواین (یوونتوس ― آرژانتین)

 

گفتنی است 5 بازیکن دیگر یوونتوس نیز علی‌رغم عدم حضور در لیست دی‌مارتزیو، در میان بازیکنان حاضر در جام‌جهانی 2018 روسیه حضور دارند که عبارتند از: سامی خدیرا، ماریو مانژوکیچ، خوان کوادرادو، وویچنک شزنی و رودریگو بنتانکور.

 

تیم یوونتوس در حالی 10 نفر از بازیکنان خود را در جام‌جهانی روسیه می‌بیند که در صورت عدم راهیابی تیم‌های ملی ایتالیا، بوسنی، غنا و همچنین خط نخوردن الکس ساندرو و بندیکت هودس به آمار استثنایی و چشمگیری در این رقابت‌ها دست می‌یافت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: